Casebeskrivelse
Det frie elmarked, har påvirket elselskaberne. MES, har valgt at gå ind i kampen, hvor de ikke bare sørger for, at der er strøm i kontakterne, men også har oprettet et elhandelsselskab. Det betyder at de kommer fra en verden med monopol til en anden verden, hvor man er i konkurrence og dermed opstår behovet for en moderne identitet, så der er styr på de grundlæggende ting, for at man kan markedsføre sig.
Et redesignet logo, hvor nye farver og former samt nyt typografi sæt, skaber grundlag for en ny identitet der matcher MES’ nye mål og forretningsområde. ITL Webbureau har redesignet en komplet visuel identitet som afvikles i tre steps henover 1 års periode. Den nye identitet foldes ud på alle enheder som brevlinje, skiltning, bildekorationer, flag, etc.
Projektomfang
- Programmering
- Software udvikling
- Integration
- Visuel identitet
- Logo design
- Brevlinje design
- Responsive webdesign
- Tryksager
- Skiltning
- Fotograf